Wie zijn wij

Wij zijn Bestewerk.


Wij zijn het bedrijf dat een ‘full service’-platform faciliteert rondom de ZZP’er/professional. Wij bieden je een ruim palet aan services waarmee wij op verscheidene punten je zorgen wegnemen en het voor je mogelijk te maken je focus volledig te leggen op je business. Wij zien de ZZP’er/professional – en daarmee jou – als de onderneming van de toekomst. Bij ons bepaalt de ZZP’er/professional zelf de services die hij nodig heeft voor een professionele uitoefening van zijn vak!

Om je zo goed mogelijk bij te staan wijzen we je een adviseur toe, deze zal ons gehele servicepakket met je doornemen. Onze adviseur werkt verder voortdurend aan je marktwaarde en stijging van je uurtarief. Naast een vast overeengekomen ‘service fee’ bieden we toegang tot een scala aan diensten die we voordelig inkopen en op de juiste kwaliteit toetsen.

Neem vrijblijvend contact op met onze adviseurs via info@bestewerk.nl of bel 010 207 11 34

Enkele kernpunten die ons voor jou onderscheiden van andere bedrijven:

  • Of je nu een nieuwe langdurige opdracht zoekt, een tijdelijke opdracht of wat uurtjes erbij wilt naast je hoofdopdrachten… Bestewerk vindt automatisch en exact wat bij je past! Het enige wat je moet doen is je inschrijven en je eigen profiel invullen. Bestewerk gaat daarna voor jou aan het werk. Zodra er een opdracht is die precies bij jou past, zie je dat direct in je persoonlijke Bestewerk portaal. Je logt in op Bestewerk, bekijkt de opdracht en heb je interesse, dan geef je dat met een simpele klik in het scherm aan. Je hoort daarna snel of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Bestewerk werkt! Het beste voor jou! 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

  • Wij kunnen je boekhouding regelen. Wij verzorgen je boekhouding geheel volgens jouw huidige eisen en onder jouw toezicht. Informatie staat daarbij centraal. Een duidelijk dashboard informeert je real time over de status van facturen en uitbetalingen. Je kan je declaraties en andere financiële documenten makkelijk uploaden waarna ze ‘realtime’ worden verwerkt. Een juiste en goede administratie verhogen je status en marktwaarde en maken je meer slagvaardig. Wij hechten veel waarde aan je beleving en hebben dan ook regelmatig ‘progress meetings’ met onze klanten. Bestewerk is overal toegankelijk én transparant.

  • Facturering. Wij nemen je facturatie geheel over en koppelen dit met de urenregistratie en declaratie administratie. We richten in overleg je facturatie stroom in en koppelen dit aan de boekhoudmodule. We hechten veel waarde aan duurzaamheid en sturen je factuur digitaal naar het portaal van je opdrachtgever. Binnen de regels voor het opstellen van facturen bepaal je zelf hoe je factuur eruit komt te zien en wat er in staat!

  • Wij regelen je BTW/BPB/IB-aangifte. We verzorgen je aangiftes met kennis en kunde. Wij adviseren je ook graag op dit gebied.

  • Urenregistratie en planning/ Project time and tracking. Wij beschikken over een urenregistratie-module die te koppelen is met elke externe registratie-module. Wij maken het ook mogelijk richting opdrachtgevers om gebruik te maken van dit platform.

  • Alle randzaken – denk niet alleen aan de financiële zaken, maar ook aan het leasen van een auto, huisvesting, kantoorruimte, enz. – kunnen wij in samenwerking met onze partners voor je faciliteren.

Professional start up

Ook voor de startende professional (ZZP'er) is Bestewerk er! Samen doorlopen wij jouw traject. Weet je bijvoorbeeld niet hoe de procedure van inschrijving werkt voor ZZP’ers? Wij doen het samen met je! Weet je welke certificeringen je moet hebben, maar niet hoe je er (het goedkoopst) aan komt? Wij regelen het samen! Vind je de administratie bijhouden maar een lastig en vervelend taakje? Wij doen het samen!  

Wil je dus beginnen als professional en wil je dat alle rompslomp je uit handen wordt genomen? Kies dan Bestewerk!

Neem contact met ons op